Wurlitzer Eb- Clarinet M4*

5

Eb Clarinet Mouthpiece

  • For German clarinets
  • Material: Plastic
  • Tip opening: 0.80 mm
  • Colour: Black
Available since March 2010
Item number 244608
Sales Unit 1 piece(s)
Capsule No
Ligature No
Material Plastic
2.435 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

5 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
Sehr gutes Mundstück.
Cornelia553 11.06.2013
Spiele auf meiner B-Klari. auch ein Wurlitzer Mundstück, weshalb ich mich bei der Es-Klarinette auch wieder für Wurlitzer entschieden habe. Kann es nur weiter empfehlen, der Klang ist klar und weich, auch wenn es nicht ganz bilig ist. Aber die Investition lohnt sich auf alle Fälle. Werde auch kein anderes versuchen.
response
sound
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
k
Perfektes Mundstück
klarinetteps 26.09.2019
Da ich auf meiner B-Klarinette auch ein Wurlitzer-Mundstück spiele war es für mich naheliegend auch für die Es-Klarinette ein solches zu nehmen.
Das Mundstück hat einen sehr weichen und warmen Klang für den Klang einer Es-Klarinette.
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
Schöner, warmer Ton
Klarinettenfuchs 15.03.2011
Es gibt sicher viele Mundstücke die einen schönen und warmen Ton ermöglichen. Sicher ist auch, daß Blatt und speziell der Es-Klarinettist!selbst, entscheident dazu beitragen kann!
response
sound
quality
0
2
Report

Report