Warburton TB01 The Buzzard Trumpet

16

Buzzing Embouchure Trainer

  • TB01 "The Buzzard" for trumpet
  • Very balanced resistance
  • Made of Delrin
  • Black
Available since July 2012
Item number 286813
Sales Unit 1 piece(s)
368 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock within 3-4 weeks
In stock within 3-4 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

16 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

handling

fit

quality

10 Reviews

P
Trumpet Buzzard
Pauleddy 28.08.2017
Fantastic practice aid! Really helps when you haven't got your instrument.
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
AF
Nicht schlecht, aber dann doch etwas überteuert
Andreas F. 721 14.12.2012
Hab mir den Buzzard gekauft um während der täglichen Autofahrt in die Arbeit die Zeit ein wenig zu nutzen um die Lippenmuskeln zu trainieren. Das Ding ist sicherlich nicht verkehrt. Es erleichtert durch den etwas erhöhten gegendruck ein wenig das buzzern. Das Mundstück liegt auch viel angenehmer in der Hand. Nur für das Geld ist das Stück Plastik aber meiner Ansicht nach etwas sehr teuer. Auch die Verarbeitung rechtfertigt nicht den Preis. Die Oberfläche fühlt sich einfach nur mäßig gut an.

Fazit: brauchbarer Zusatz zum Üben. Ein drittel vom Preis sollte aber für ein solches Stück Plastik reichen. Ich behalte es aber trotzdem. Es ist ja schon mal da.
quality
handling
response
fit
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
PN
Très satisfait du Buzzard de Warburton
Philip N 26.09.2012
Quelques minutes chaque jour a suffit à moi et à mon épouse pour faire un progrès certain sur la trompette. Nous sommes tous les deux des débutants à la trompette. Le Buzzard va dans une poche avec l'embouchure et peut être sorti à tout moment pour quelques minutes de travail.
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Tolles Übungstool
Stefan670 26.03.2017
Ich spiele mich regelmäßig mit diesem Tool warm, bevor ich als Leadtrompeter richtig "Gas gebe".
Und es hat mich ordentlich nach vorne gebracht.
Wenn ich mal unterwegs bin, benutze ich ihn auch als Alternative beim Üben.
Für mich war es eine sich lohnende Anschaffung und würde dieses Tool immer wieder kaufen.

Ich habe mich für diesen Hersteller entschieden, da ich mit der Marke Warbuton eh schon sehr gute Erfahrungen machen konnte.
quality
handling
response
fit
1
0
Report

Report