Thon Multiflex 3U Modulrack 45

43

19" Module Rack

  • Usable height: 3 U
  • 45 cm installation depth
  • Material: 15 mm Multiplex, dowelled and glued
  • Lacquered with a durable textured paint finish
  • Continuous rack rail at the front (also available for the back, optional)
  • Cable feed at the back
  • Flat rubber feet on the bottom
  • Stackable thanks to milled recesses for rubber feet on top
  • Suitable for Multiflex road case (Art. no. 168189
  • 2 Recessed grips on the side, milled
  • Exterior dimensions (W x D x H): 53.5 x 59.8 x 17.8 cm
  • Weight: 8.3 kg
  • Colour: Black
  • Screw set included
  • Made in Germany
Available since December 2008
Item number 221937
Sales Unit 1 piece(s)
Height (units) 3 U
Formfactor 19"
Construction Type Modulrack
Vertical Height Units 3 U
Internal Depht [mm] 450 mm
Horizontal Height Units 0 U
Clasps No
Colour dark Brown
External Width 535 mm
External Height [mm] 178 mm
External Depht [mm] 598 mm
Weight 8,3 kg
Show more
1.666 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

43 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

17 Reviews

Eo
flexible solution
Ed of Hanwood 05.07.2020
The unit is fitted backstage housing the radio receivers. Bought big enough for future expansion. Depth is generous so unit was reduced but integrity not affected. Very solidly built and a nice matt black finish. No cons for me, I would buy again if required.
stability
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Oa
Super stabil, sehr gut transportable Rackeinheit
Oliver aus I. 02.01.2011
Ich habe das Rackmodul gekauft um mit meinen Interfaces und Vorstufen für mein Homerecordingstudio mobil zu sein. Ich mache öfters Live-Aufnahmen von Bands und dafür muss ich mein Equipment transportieren.

Das Rack und der extra zu kaufende Rückendeckel sind sehr stabil und sehr bequem zu transportieren. Auch das Verschließen mit dem Deckel geht denkbar einfach und schnell. Für mein Studio ist ein minimales Manko, dass das Modul doch recht lang ist und für das Anschließen sehr weit nach hinten gefasst werden muss. Was sehr gut ist, ist die seitliche Aussparung, über die auch Kabel herausgelegt werden können. Allerdings könnte diese fast ein bisschen größer sein um leichter hineinfassen zu können. Darunter würde aber natürlich die Stabilität leiden.

Alles in allem bin ich sehr zufrieden damit und kann nicht klagen. Viele Racks oder andere Kisten sind gerne mal unhantlich zu transportieren. Das Rack gehört nicht dazu.
3
0
Report

Report

google translate se
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Great rack
Damasdi 03.04.2018
There are two great racks, this, and, you know... :)
I recommend this one, they are solid and feels great.

Cheers
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Durchdacht ...
Anonymous 09.10.2015
Danach habe ich immer gesucht !
Ein kleines Rack, das transportabel ist, und das man aufrecht neben sich stellen kann (bin Finger-Style Gitarrist und spiele im Sitzen).
Der Witz besteht in den seitlichen Aussparungen und am Boden, sodass man Kabel, ohne sie zu quetschen herausführen kann, wenn nötig.

Die "Kiste" ist relativ schwer (dafür stabil) und sauber und plan verarbeitet.
Billig ist sie auch nicht, dafür aber präzise gearbeitet.

Die optionale Rückabdeckung gibt mir die Möglichkeit, eine mehrfach-Steckdose (innen) daran zur Stromversorgung der eingebauten Teilen zu verschrauben.
Ausserdem rastet die Rückabdeckung satt und präzise ein !

Gummifüsse in optimaler Grösse und Platzierung sind dran.
Und wenn ich mit meinen 3 HE irgendwann nicht mehr auskomme, dann kaufe ich nochmal eines mit 2 oder 3 HE dazu.
Die Dinger sind prima stabelbar. Mit Aussparungen für die Gamuuifüsse im Gehäuse. Durchdacht eben.
2 x 3 HE kann ich noch locker tragen. Zur Not nacheinander. 1 x 6 wird schon schwieriger....

Was willste mehr, wenn Du Rack-Equipment hast aber keinen Roadie ?
1
0
Report

Report