Thon Gitarrenständer Case DeLuxe

4

Guitar Stand Case for 6 Guitars

  • Made from 7 mm Multiplex, coated black
  • 30 x 30 mm aluminium edges
  • Foam padding in the lower and upper part
  • Padded guitar supports
  • Fabric in the lower part
  • 4 Spring loaded butterfly latches
  • 2 Lever locks on guitar supports
  • 1 Artificial leather handles
  • 8 Steel ball corners
  • 4 Rubber pads in the side supports
  • 2 Rubber pads in the lid
  • 2 Lid stays
  • External dimensions (W x D x H): 1130 x 525 x 170 mm
  • Weight: 17.6 kg
  • Made in Germany

Note: Not recommended for guitars with nitrocellulose lacquer.

Available since November 2015
Item number 372685
Sales Unit 1 piece(s)
Material Wood
Type for 6 Instruments
Suitable For: Electric Guitar
For Guitars With Pyroxylin Varnish No
6.099 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

4 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

4 Reviews

MA
Amazing
Milky Audio 23.09.2019
We've used this guitar boat all around the world and it is so solid. Top piece of engineering. Much sturdier and better looking than most.
quality
stability
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Gitarrenständer Deluxe Absolut
Anonymous 28.08.2016
Also ich schreibe eher selten Bewertungen. Aber bei diesem Gitarrenständer mache ich mir mal die Mühe. Warum? Weil er einfach genial ist. Ich habe echt überlegt so ein Teil selber zu bauen bzw. per CNC Technik fräsen zu lassen und in ein Case zu integrieren. Der hohe Preis ist im ersten Moment ein Hemmnis den Kauf zu tätigen. Aber den kann man für den Preis auch nicht selber herstellen, in dieser Qualität. Letztendlich habe ich mich zum Kauf entschlossen und nichts bereut. Also jetzt zum Ständer im Koffer Deluxe.
Der Koffer ist absolut hochwertig verarbeitet. Das Material ist super gefräst und die Polsterung ist sehr gut. Die Gitarren stehen absolut sicher. Da wackelt nichts, steht wirklich absolut sicher durch stabile Materialien. Im Einsatz und auf der Bühne ein muss, wenn viele Gitarren im Einsatz sind. Jetzt ist alles in einem Koffer dabei, um viele Gitarren abzustellen und die ganzen Einzelständer sind nicht mehr notwendig. Im Gitarrenhalsbereich ist am Halter eine Gummilage eingearbeitet, da zerkratzt am Gitarrenhals nichts. Dies ist ein Ständer im Koffer Deluxe fürs gesamte Bandleben. Aus meiner Sicht und den ersten Testphasen auf der Bühne gebe ich eine klare Kaufemfehlung. Achso, das Aufbauen geht wirklich im Rahmen einer Minute dank der Butterflyverschlüsse. Fazit: Vieleicht teuer, aber das ist halt DeLuxe in allen Belangen.
quality
stability
2
0
Report

Report

google translate dk
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Robust
Larsen95 01.05.2020
Super robust. Og åndssvagt tungt. Men igen... Hvis en tank kører over det, er det ikke kassen der går i stykker. Tænk over det
quality
stability
0
0
Report

Report