ocarinamusic Irische Lieder für Ocarina

9

Songbook for Ocarina

  • 19 Irish folk songs arranged for 7-hole ocarina
  • With chords
  • Easy difficulty level
  • ISBN 9783902631121
  • DIN A5 landscape format
  • 24 Pages
Available since December 2008
Item number 213582
Sales Unit 1 piece(s)
4 Hole No
7 Holes Yes
10 Holes No
11 Holes No
12 Holes No
Volksmusik No
Folk Yes
Cinematic Music No
Christmas Songs No
98 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

9 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

5 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Anonymous 18.01.2017
Mit diesem Heft kann man ziemlich einfach Irische Lieder erlernen, ohne Noten lesen zu können. Ein ähnliches Buch lag meiner Okarina bei (Lagerfeuerlieder) und beide sind übersichtlich gestaltet.
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
War ein Geschenk...
Steffen743 29.07.2014
und der Beschenkte hat sich dolle gefreut! Scheint also ein tolles Produkt zu sein. Ich selber kann weder Ocarina spielen noch habe ich besondere Ahnung von irischen Volksliedern, aber ich fand es sah übersichtlich aus.
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
wer irische Lieder mag und eine 7 löchrige Ocarina hat, ist mit diesem Liederbuch gut beraten
Axel6368 04.02.2018
auch für Anfänger auf der Ocarina geeignet, da Grifftabellen mit dabei sind und alle Griffe unter den Noten angezeigt werden.
arrangement
0
0
Report

Report