Tama MSL-SCT Tune Lug Snare CR

33

Tensioning Lugs

  • For Starclassic Snare and Tom Tom
  • Finish: Chrome
  • Bolt spacing: 25 mm
Available since October 2003
Item number 165357
Sales Unit 1 piece(s)
Hole Spacing 25 mm
198 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock within 6-8 weeks
In stock within 6-8 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

33 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

12 Reviews

Y
Thomann
Yangus 31.01.2022
Thomann is the One and Only, and the best music store in Europe
quality
1
0
Report

Report

BS
Tama MSL-SCT Tune Lug Snare CR Tune Lug
Bert Schuit 08.05.2019
Great stuff, the right price foor a tremedous quality.
Top quality.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Bewertung vom 10.2010 bis 27.02.2012. Kein Bruch. Empfehlung.
Dennis731 11.01.2011
Habe die Böckchen als Ersatz für meine Premier Snare gekauft, da alle am Gewinde gebrochen sind. Ich fragte mich warum soviele gebrochen sind und dachte Materialfehler, inzwischen habe ich eine andere Ursache erkannt und bin auf zu kurze Schrauben gekommen.

Die Tama Starclassic Böckchen sind von der Verarbeitung gut, allerdings waren auch ein paar Stück mit unterschiedlichen Schraubenlängen dabei, d.h. manche waren mit kürzeren Schrauben, deshalb bei Gesamt nur Zufriedenstellend. Die habe ich wo es nötig war vertauscht und die längeren nach unten und die kürzeren nach oben zum Gewinde der Spannschrauben, weil unten mehr Zug drauf ist. Wenn ihr auch Probleme habt mit gebrochenen Böckchen messt mal die tiefe vom Gewinde und die Länge der Schrauben. Ich denke bei mir waren zu kurze Schrauben drin.

Die Böckchen sind zu empfehlen. Es müssen bei einem Kompletttausch nicht die original Böckchen sein. Wichtig ist der Lochabstand passt.
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Très satisfait
TontonR 22.02.2022
J’utilise 2 coquilles sur ma caisse claire Yamaha, elles sont bien plus solides que les originaux.
Un peu chère tout de même..
quality
1
0
Report

Report