Thomann March Sheet Bag

7

Marching Music Bag

  • Material: Black leather
  • Equipped with a shoulder strap and belt hoops
  • Suitable for hanging over the shoulder or wearing on a belt
  • Dimensions (H x W): 22 x 15.5 cm
Available since July 2010
Item number 251749
Sales Unit 1 piece(s)
Format 220 x 155 mm
Colour Black
Sheet Music Cases 0
Landscape No
Portrait format Yes
999 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

7 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
c
Qualitativ gute teure Tasche, mit Verbesserungspotenzial
cko1990 23.08.2019
Die Verarbeitung ist super. Was ich nicht so toll finde, sind die vorgefertigten Löcher im Trageriemen. Ich bin 1,93m groß und musste mir 22cm! Über dem letzten Loch noch ein Loch bohren. Für den hohen Preis erwarte ich wesentlich mehr Löcher. Ich bezweifle, dass der Hersteller diese Tasche nach der Produktion mal selber anprobiert. Es ist mir leider nicht erklärbar, warum die Anordnung der Löcher so ist, wie sie ist. (Wir tragen die Tasche nur senkrecht an einer Schulter!) Ansonsten ist die Tasche gut.

++++Update 03.08.2020+++++
Leider muss ich meine gute Bewertung zurücknehmen. Nach längerer Benutzung der Tasche habe ich festgestellt, dass der Trageriemen abfärbt und mir dadurch meine Hemden ruiniert. Die Flecken bekomme ich nur mit längerem und intensivem Einsatz von Gallseife und Waschmaschine fast unsichtbar. Ganz raus gehen sie nicht mehr.
handling
quality
0
0
Report

Report