Startone Set of Pads SFL-55 Flute

5

Pad set

  • For SFL-55 Flute
  • Thickness: 2.5mm

Total of 16 pads:

  • 3x 12 mm
  • 2x 16.5 mm
  • 8x 18mm
  • 3x 19.5 mm
Available since September 2011
Item number 267549
Sales Unit 1 piece(s)
Instrument Flute
Resonator without
Diameter in mm 0 mm
Material Fish skin
192 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock within 3-4 weeks
In stock within 3-4 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

5 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
t
Ein Glücksgriff
torstend 26.03.2020
Eigentlich hatte ich meine alte Jupiter 711F schon aufgegeben, die alten Pads waren durch, es pfiff aus allen Löchern.
Auf blauen Dunst habe ich diese Pads gekauft und sie passen perfekt. Nur ein wenig Nachjustieren und zack! Sie spricht wieder so leicht an wie früher. Ich bin glücklich.
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JW
Feiner Polstersatz
Jakob W. 12.10.2011
Gut für genau den einen Zweck, für den sie gemacht sind: Als Ersatz für die Polster der Startone SFL-55 Querflöte. Keine Material- oder Verarbeitungsfehler, passen perfekt.
quality
1
0
Report

Report