SKB D1624 24"x16" Bass Drum Case

6

Bass Drum Case

  • Size: 24" x 16"
  • Roto-moulded D-shaped drum case design
  • Padded on the bottom for best transport position and transport stability
  • Patented Roto-X with a lifetime warranty against breakage
  • All sizes can be stacked together
  • Security handles with 90° stop for easy carrying and simple transport
  • Inner diameter: 69.8 cm
  • Inner depth: 51.4 cm
  • Weight: 10.5 kg
Available since January 2006
Item number 189510
Sales Unit 1 piece(s)
Diameter in inches 24"
Depth in inches 16"
Colour Black
5.333 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times

6 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
NZ
Perfekter Schutz
Nils Z. 26.10.2009
Das Drumcase von SKB verspricht nicht nur viel, sondern hält auch seine Versprechen.

In zahlreichen Einsätzen hat es sich bestens bewährt und schützt die Bass Drum vor kurzfristigen witterungsbedingten Einflüssen sowie vor Schlägen und Stößen. Selbst kleine Stürze waren zum Glück kein Problem. Da ich anfangs zwischen einem stabilen Case und einer Tasche schwankte, bin ich im Nachhinein sehr froh das stabilere Case genommen zu haben. Meiner Meinung nach gibt es keinen besseren Schutz für die Trommeln. Toller Zusatz: Die Kisten lassen sich gut stapeln. Zudem sind sie nicht sonderlich schwer.

Fazit: Gutes Preisleistungsverhältnis bei lebenslanger Garantie und absolut toller Roadtauglichkeit!
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
XE
protection
Xavier E. 03.10.2012
solide, pratique, a recommander pour des transports
régulier
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Tolles Case
Georg583 23.12.2018
Super Verarbeitung. Darin ist die Bassdrum richtig gut aufgehoben.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
PK
SKB ist eben SKB
Peter K. 08.10.2009
Wer es sich leistet weis wovon ich schreibe! Und wer sein Equipment liebt bzw. absolut sicher transportieren möchte kommt an dieser Qualität wohl nicht vorbei. Passgenau und unverwüstlich!
stability
handling
quality
0
0
Report

Report