Schott Fetenbuch Gesang/Gitarre XXL

7

Songbook for Acoustic Guitar

  • 100 Songs from Pop,Rock,Schlager and Folk Music arranged for Voice and Guita
  • With melody part in standard notation
  • With lyrics, chords and strumming patterns
  • Easy level of difficulty
  • Arranged by Sebastian Müller
  • ISBN 9783795711740
  • ISMN 9790001164214
  • ED 22700
  • DIN A4
  • Spiral binding
  • 168 Pages
  • Also available as paperback edition: Art. 373863
Available since October 2016
Item number 400115
Sales Unit 1 piece(s)
Length Easy
With Notes Yes
With Chords Yes
With Text Yes
Collection of misc. Genres Yes
Country No
Folklore/Traditionals No
Jazz No
Nursey Rhymes No
Classical Music No
Latin No
Golden Oldies, Evergreens No
Pop No
Rock No
German Traditional Music No
German Traditional Music No
Blues No
Christmas Songs No
Funk/Soul No
with Bonus Audio/Video No
Level Of Difficulty Easy
Incl. Notes 1
Fingerpicking 1
Incl. Text 1
Collection of different genres 1
Show more
349 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

7 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

arrangement

5 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Das Liederbuch für alle Fälle
Andy3376 12.12.2016
Ich habe mir schon das Fetenbuch in der kleineren Version gekauft und habe den Kauf nicht bereut. Das Liederbuch hat einen sehr gut zusammengestellten Inhalt und es ist ideal zu mitnehmen. Als ich aber gesehen habe, dass es das Buch jetzt auch größer und mit Spiralbindung gibt, konnte ich nicht widerstehen. Es blättert sich einfach viel besser, vor allem auf einem Notenständer, und die größere Schrift kann man auch von etwas weiter weg noch gut lesen.

Mittlerweile habe ich eine ganze Menge Liederbücher, unter anderem alle 4 Bände von "Das Ding mit Noten". Aber das Ding mit Noten ist schon sehr umständlich zu benutzen, weil man es dauernd drehen muss. Außerdem sind viele Lieder drin, die ich nicht kenne oder die sich nicht so gut zum singen mit der Klampfe eignen. Mit dem Fetenbuch habe ich jetzt ein Buch, das wirklich nur bekannte Lieder enthält, die sich gut singen lassen und in dem für jeden was dabei ist. Wer nicht wie ich zum Liederbuchsammler werden will, oder eben nur ein Buch mitnehmen will, wenn es wieder mal ein schöner Liederabend werden soll, ist mit dem Fetenbuch sehr gut bedient.
arrangement
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Sehr gut als Songbuch für Gitarristen
Anonymous 26.10.2016
Das Songbuch wirkt sehr wertig. Die Spiralbindung ist extrem praktisch. Tolle Größe in DINA4. Zu jedem Lied ist der Liedtext, Noten und Akkorde sowie ein Muster-Anschlag aufgeführt. Klasse Liederauswahl - für jeden Geschmack etwas dabei.
Klare 100%- Empfehlung!
arrangement
1
0
Report

Report