Schilke Flugelhorn 18F

1

Mouthpiece for Flugelhorn

  • Cup diameter: 17.55 mm
  • American L shank
  • Silver-plated
Available since April 2007
Item number 109225
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Deep
Cup Diameter 17,50 mm
Finish Silver Plated
2.045 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

1 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Bewährtes Stück
DietmarS 12.02.2010
Ich spiele schon seit mehr als 20 Jahren mit dem Schilke 18 auf der Trompete. Mit der Ansprache und vor allem mit dem Rand war ich schon immer sehr zufrieden und brauchte für das Flügelhorn etwas Vergleichbares. Dieses Mundstück klingt wunderbar nach Flügel horn und ich kann trotzdem zwischen Horn und Trompete ohne Umstellungsschwierigkeiten wechseln (sogar innerhalb eines Stückes).

Die Oberfläche und die Verarbeitung sind, wie bei allen Schilke Produkten, die ich kenne erste Sahne
quality
response
sound
1
0
Report

Report