Rode SM2

23

Elastic Shock Mount

  • For NT1000, NT2000, NTK, K2, Classic II
  • Reduces the transmission of vibrations
Available since July 2001
Item number 148990
Sales Unit 1 piece(s)
Colour black
699 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

23 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

9 Reviews

s
rode SM2 mic mount
soundtech 19.07.2018
good quality Rode Shock mount
using these for all our Rode NT2 A mics
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
GC
Algo quebradizo. Cuidado con darle golpes
G13415575, CAMERATA 07.02.2014
Algo quebradizo y no aguanta bien los golpes, ni las caídas pese a ser de plástico. Las gomas de sujección se salen con facilidad de las guías
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
c
Fonctionne
copeau 10.03.2018
La première que j'ai eue était celle livrée avec un Rode K2, acheté en B-Stock, et était cassée (vis de serrage foirée). Je ne sais pas par quoi elle est passée pour en arriver là.
Thomann m'en a envoyé une neuve qui fonctionne très bien.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
E
Richtig gute Qualität
Emrox 02.02.2020
Eins vorab: ich hatte vor dieser Aufhängung ebenfalls eine Aufhängung von Rode im Einsatz, die allerdings Teil eines "günstigen" 200 Euro Sets war. Die alte Aufhängung ist mir genau EIN Mal auf den Boden gefallen und direkt an 2 Stellen gebrochen - kleben hat zeitweise geholfen, aber die Verbindungspunkte waren einfach viel zu dünn und so hielt das nicht lange.

Es will schon was heißen, dass ich danach trotzdem wieder zu einem Produkt von Rode greife.

Ich kenne den Hersteller seit Jahren und weiß, dass die guten Produkte aus dem Haus etwas teurer sind - wie dieses hier.

Wenn mir diese Aufhängung auf den Boden fällt habe ich um 2 Dinge Angst:
- Den Boden
- Meine Füße

Die Ringe, an denen die Bänder aufgehängt sind wirken als wäre es Gusseisen und ich könnte damit Zimmermansnägel in die Wand hauen. Wenn die Arretierung fest gezogen ist könnte ich daran wahrscheinlich Klimmzüge machen.

Kurz und knapp: das Ding ist so stabil wie ein altes Nokia Handy - das müsst ihr bestimmt nicht ersetzen weil es kaputt geht.
quality
0
0
Report

Report