PRS Wrench Kit PS-ACC-4216

22

Adjustment Key for PRS Guitars

  • 1x 5/16" Key for truss rod
  • 1x 050" Allen key for US Tremolo
  • 1 x 1/16" Allen key for US Stoptail bridge

Note: Not suitable for SE models.

Available since October 2008
Item number 219018
Sales Unit 1 piece(s)
153 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock within 8-10 weeks
In stock within 8-10 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

22 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

8 Reviews

y
Good
yeser 22.11.2018
Official prs thing and it works of course good. The screwdriver part is not that good because you can't turn efficiently, hurts the hand. Other than okay
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
oui mais bon
Sebastien580 15.05.2016
c'est pas le bon kit pour une PRS 265 SE
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
U
Unabdingbares Werkzeug
UdoZ 14.09.2012
Das Wrench Kit sind einfach die notwendigen Schlüssel, um seine Gitarre für sein Spielempfinden zu verändern und größtenteils natürlich auch zu verbessern. Dabei spielen schon minimale Veränderungen eine große Rolle um die Gitarre komfortabler bespielbar zu machen und somit nicht nur das Spielen sondern auch das Üben, insbesondere auch für Anfänger, zu erleichtern. Unter dem Motto: " Das beste ist für den Anfänger gerade gut genug", weil die Spielfreude, die Lust am Instrument dadurch aufrecht erhalten wird und schwer bespielbare Einstellungen auf die Spiefreude demotivierend wirkten.
Insofern ist diese Kit auf den ersten Blick zwar unscheinbar, aber im höchsten Maße brauchbar, ja sogar notwendig für den Spielkomfort !!!

Einizige Kritik, die Verpackung der Schlüssel war eher etwas "einfach", ihrem Zweck entsprechend sollte Verpackung stabiler für diese wichtige Werkeuge sein.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
BH
!!!NICHT für PRS-SE!!!
Basti H. 09.09.2016
Passen da nicht. Nun wäre es nicht richtig dafür nen Stern abzuziehen, ich habe sie einem Freund geschenkt der eine PRS Akustik spielt - dort passen sie nicht nur, sie sind stabil (nicht wie manche mitgelieferten Imbus-Halsstellschraubenverdreher), also von da gab es nur positives Feedback ;)
quality
2
0
Report

Report