Pokket pokketmixer Black

12

Portable 2 Channel Mixer

  • Crossfader
  • 3-band EQ per channel with on / off button
  • Prelisten function Left / Right
  • 2 stereo inputs 3.5 mm mini jack for headphone signals
  • Stereo line output 3.5 mm mini jack
  • Stereo headphone output 3.5 mm mini jack
  • Volume control
  • Requires no power supply
  • Incl. transport bag and 2 stereo cables about 35 cm (3.5 mm jack to 3.5 mm jack)
  • Dimensions (L x W x H): 109 x 78 x 28 mm
  • Weight without accessories: 130 g
  • Design: Schwarz
Available since August 2013
Item number 321024
Sales Unit 1 piece(s)
Line Channels 2
Phono Input 0
Microphone In 0
Audio Interface Input 0
Audio Interface Output 0
Rec Out No
Master Out 3,5 mm Jack
Send/Return No
incl. Rackmount No
Talk-Over No
Effects No
Width 78 mm
Depth 109 mm
Height 28 mm
Concurrent Channels 2
Stereo Line-In 2
110V Support 1
Input Connector 3,5 mm TRS
altezza 28 mm
Weight 0,2 kg
Parallel usable Channels 2
Mic Ins 0
Mono Line Ins 0
Booth Out No
Stereo Outputs 1
Stereo Ins 2
Hi-Z Input 0
Phantom Power No
Aux Ways 0
Number of Pre Aux max. 0
PC Interface No
MIDI No
optional 19" rack mount No
USB/SD Direkt Record No
Weight in kg 0,1 kg
Effect Processor 0
USB Play No
Bluetooth Play No
Lamp Connector No
Foot Switch No
Zones 0
19" Rackmount No
Rackmount No
110V Power Supply No
Show more
1.255 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

12 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

features

sound

quality

10 Reviews

r
ROBERT
robiyea 05.11.2023
Very easy to use, clean sound and small size. I recomend.
sound
handling
features
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Witzig und hochpreisig.
Dr.TURNS 09.12.2013
habe mir den minimixer als equalizer-ersatz gekauft. ich fahre einen 1210er in verbindung mit den monster clarity hd aktivlautsprechern. da diese lautsprecher oft etwas höhenlastig sind und keinen equalizer verbaut haben habe ich mich auf die suche begeben. vorverstärker mit equalizer waren entweder sehr gross und/oder im preisbereich von +500€. ein guter gebrauchter dj mixer wäre eine variante gewesen war mir aber aus platzgründen ebenfalls zu gross. insofern dachte ich wäre der pokket mixer evtl. eine alternative. insgesamt erfüllt er diesen zweck jetzt auch ganz gut.

was den klang angeht kann ich keine qualitätsminderung verzeichnen. das ding sieht schick aus und fühlt sich durchaus wertig an. durch die passive bauweise schluckt der kasten allerdings bei eingeschaltetem eq durchaus ordentlich an lautstärke. ebenfalls kann man durch die potis bässe, mitten und höhen nur im begrenztem masse beeinflussen, alles in allem aber ausreichend. was die qualität angeht würde ich mir bei dem preis mehr konsequenz wünschen. so ist die x-fader cap und der lautstärkenregler für den kopfhörer nicht wie die poti knöpfe aus metall sondern aus plastik. auch läuft beides etwas zu schwergängig für meinen geschmack.
zusammenfassend ist das teil als partygag sicher gut zu gebrauchen. man kann damit mit sicherheit nettere übergänge basteln als ohne. 'richtig' mixen wird aber schwierig, einen 'echten' dj-mixer ersetzt der pokket keinesfalls, was er denke ich aber ja garnicht soll. bei der soliden verarbeitung und qualität wie in meinem fall sicherlich ebenso zu hause wofür auch immer einsetzbar.

wenn ich aber bedenke dass man mit einem gebrauchten vestax einen richtigen dj-mixer in gutem zustand für durchaus mal 120€ bei ebay erschachern kann erscheint mir der pokket für das gebotene schlicht zu hochpreisig.
3
2
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Ramboot 10.02.2022
Potards font du bruit parasite même quand c était neuf
sound
handling
features
quality
0
0
Report

Report

google translate ro
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Anonymous 09.03.2016
L-am folosit in diferite situatii, cand posibilitatile erau limitate, si mi-a fost de mare ajutor.Controlul volumului si egalizarea sunt mai usor de reglat decat la laptop sau alta sursa de sunet.Avand in vedere ca nu este alimentat separat, e bine ca amplificarea sa fie suficient de puternica.
1
0
Report

Report