Mooer Candy Footswitch Topper Rose

9

Cap Set for Foot Switches

  • Increases the diameter of foot switches for easier accessibility
  • Fits most available foot switches
  • Colour: Pink-violet
  • Shipping quantity: 5 Pieces
Available since August 2018
Item number 446127
Sales Unit 1 piece(s)
57 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

9 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DA
Purple Haze
Der Anwalt 17.10.2019
Habe sie unter anderem auf mein Big Sky von Strymon montiert, um ohne Fußverrenkungen die Bänke zu wählen, also zwei Taster gleichzeitg zu drücken. Dafür sind sie (noch) ausreichend groß.

Man bekommt die Topper einfach drauf- und auch wieder abgesteckt.

Erwischt man sie mit dem Fuß zu sehr am Rand, kann es schon mal sein, daß der Kraftvektor nicht ausreicht, um den jeweiligen Taster zu aktivieren. Liegt aber am Fuß, nicht an den Teilen selbst. Physik und Physis eben.

Die Farbe ist sexy... Die Gitarre klingt mit den Dingern auch noch ein bißchen mehr nach Hendrix ;-)
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Z
Están bien
Ziku 21.12.2018
Son de plástico encajan bien en todos los pedales y se hace mas cómoda la pulsación con el pie al tener mas superficie, tal vez un poco caros.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JH
Machen was Sie sollen!
Joerg Hess 02.08.2019
Habe mir die Footswich Topper geholt damit ich zu Hause, wenn ich übe, keine Schuhe anziehen muss. Außerdem haben die Topper den Vorteil das man den Footswitch auch bei Live-Auftritten sicher trifft.

Für den Preis machen die Topper eine guten Eindruck. Im Kemper Forum bin ich zum ersten Mal auf die kleinen Kappen aufmerksam geworden.

Ich persönlich bin sehr zufrieden und würde die wieder kaufen.
quality
0
0
Report

Report