Meinl BR1

9

Straps for Orchestra Cymbals

  • Fine leather
  • Lined handle
  • Fast to grab a hold
  • Includes: 1 pair
Available since June 2010
Item number 250824
Sales Unit 1 piece(s)
373 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

9 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Meinl BR1 Einfach Handhabe
SunnyDrummer 07.01.2020
Einfacher als die üblichen Handschlaufen die meist zu groß und zu dünn sind. Man hat was in der Hand (feste Lederstange )und für mich gibt es einen sicheren Halt (kleine Hände ) man drückt seine Finger nicht so durch.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Das einzig Wahre
Michael8137 16.06.2014
Wer im Orchester wert auf guten Klang der Becken legt, der sollte diese Riemen kaufen. Klar kann man auch normale Schlaufen nehmen, aber angenehmer sind diese hier.
Wer natürlich stundenlang marschiert und in Schlaufen hinein schlüpfen will, und vielleicht auch noch diese Lederpolster verwendet für den ist das nichts.

Aber ich selbst hatte auch bei den schweren 19 Zoll Becken noch nie Probleme die Becken längere zeit zu halten.

Für mich das Beste was es derzeit am Markt gibt.
quality
0
0
Report

Report