Marcus Bonna Case for Euphonium

7

Case For Euphonium

  • For instruments with piston valves
  • Colour: Black
  • Incl. backpack straps and mouthpiece pocket (for 3 mouthpieces)
Available since October 2010
Item number 247151
Sales Unit 1 piece(s)
Type Case
Material fabric of synthetic fibre
Backpack Strap Yes
Bell Diameter 320 mm
Height of the instrument 670 mm
10.190 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

7 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MF
Für mein Euphonium YEP 642
Martin Fitsch 27.11.2012
Ich kann diesen "Gig Bag" nur empfehlen! Er ist super verarbeitet (mit verkleideter Sperrholzverschlung) und er paßt genau für mein Euphonium. Dass Instrument kann innen noch mit einem Klettverschluß gesichert werden und es gibt ein extra Mundstückfach für zwei Mundstücke. Zusätzlich sind am Rand noch zwei Ablagefächer für Zubehörteile (Öl, Wischtücher...).
Die Außentasche für die Noten läßt sich mit einem Reissverschluß entfernen und ist auch sehr gut verarbeitet. Der Koffer kann mit den mitgelieferten Tragegurten wie ein Rucksack auf dem Rücken sehr bequem getragen werden.

Dieser relativ teure Gig Bag ist aber sein Geld wert und ich würde ihn wieder kaufen!!
stability
handling
quality
5
0
Report

Report

google translate fi
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Markkinoiden paras
Jori 17.02.2015
Erittäin hyvä kotelo. Kestävä sekä todella näppärän kokoinen. Täydet pisteet.
stability
handling
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Toller und sicherer Euph-Koffer
PrivatPerson 13.04.2022
Ich habe mir den Euphonium-Koffer Marcus Bonna gekauft, da ich ein Case gesucht habe, welches ich auf dem Rücken tragen kann. Bedingung war für mich, dass es kein Softcase ist, sondern ein stabiler Koffer, der das Instrument gut schützt.

Ich bin seit Jahren völlig zufrieden mit dem Koffer und kann ihn nur empfehlen.

Einen Punkt ziehe ich wegen des Preises ab.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate it
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Fantastica!
Marinabsll 18.07.2023
La miglior custodia mai provata:
Compatta, sicura, maneggevole e resistente.
Ampia tasca per inserire anche partiture e/o tablet. Adatta per chi viaggia molto e chi desidera solo il meglio per il proprio strumento. Super consigliata!
stability
handling
quality
0
0
Report

Report