Lindy Cat6 Flach-Cable 1m White

10

Cat.6 Ribbon Patch Cable

  • Length: 1 m
  • Unshielded
  • Colour: White
Available since September 2014
Item number 349567
Sales Unit 1 piece(s)
Length 1,00 m
Colour White
Connector 1 RJ45 male
Connector 2 RJ45 male
CAT CAT6
Plug Type RJ 45
Plug from RJ45 male
Plug to RJ45 male
Shielding U/FTP
Show more
32 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

10 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
Kurz, flach, weiß, gut
Wolter 30.08.2019
Ich habe eine Behringer X Air 18 in ein mobiles Racksystem eingebaut. Da sich bei dem Gerät sämtliche Anschlüsse einschließlich "Ethernet Remote" auf der Vorderseite befinden und ich es mit einem externen Router auf 5.0 Ghz betreiben möchte, musste ein flaches Kabel her, welches durch den schmalen Schlitz zwischen Gerät und Rackcase zum Router geführt werden kann. So kann alles verkabelt bleiben und der Stecker des Cat6 Kabels ist so kurz, dass er nicht stört, wenn der Deckel vom Rackcase zugeht. Das es das Kabel nicht in schwarz gibt, stört mich nicht weiter, da es bei mir für eine interne Verkabelung verwendet wird. Alles bestens.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
sehr einfaches Kabel
Karoheft 07.08.2019
ich habe dieses Kabel in einem Rack gleich mehrfach eingebaut. dort wird es nicht bewegt und auch nicht aus-und ein gesteckt, daher kann ich über die Haltbarkeit nichts sagen. es macht aber einen guten Eindruck und funktioniert tadellos.
Ein besonderer Vorteil ist die flache Form des Kabels, weil es sich dadurch im Sack besonders gut verlegen lässt.
Außerdem ist der Preis lobenswert.
quality
0
0
Report

Report

google translate se
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Yay
Brynte 29.12.2020
Flat cables are sometimes way easier to install neatly. Not sure how the shielding is affected, but haven't noticed any problems as of yet.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
a
Lindy Cat6 Flach-Cable
agl-design 28.11.2021
Wenn's eng wird im Rack
quality
0
0
Report

Report