JK USA Trumpet 7 SP

1

Mouthpiece for Trumpet

  • US model
  • Rim diameter: 27.00 mm
  • Cup diameter: 16.40 mm
  • Bore: 3.60 mm
  • Medium cup
  • Silver-plated
Available since December 2005
Item number 184026
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium
Cup Diameter 16,4 mm
Finish Silver Plated
538 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

1 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Gutes Preis/Leistungsverhältnis
ML10243 11.11.2009
Ein neues Mundstück musste her und allzu viel Geld ausgeben wollte ich nicht. Die Wahl fiel auf das JK 7 da es zum einen günstig war und zum anderen für einen Durchschittsspieler wie mich genau das richtige zu sein schien. Und ich wurde nicht enttäuscht.

Gute Verarbeitung, passabler Klang und eine vernünftige Ansprache. Feinheiten kann man mit dem Mundstück bis ins letzte Detail nicht herausholen und in der Höhe ist irgendwann Mitte der zweigestrichenen Oktave auch Schluss (bevor es anfängt intonationsmäßig schwierig zu werden) aber für den normalen Gebrauch im Musikverein ist das Teil durchaus gut geeignet.

Man kann es auch durchaus für den Anfängerbereich empfehlen. Wer mehr will: bin mittlerweile auf ein Bach-Mundstück umgestiegen...
quality
response
sound
0
0
Report

Report