Jahn L4034 Rondo Platinum

4

Piano Lamp with LED Technology

  • Illuminant: 2x LED 3.5 W
  • Light colour: 2700 K warm white
  • Reflector with ball joint
  • Hinge joint at base
  • Rocker switch
  • Reflector width : 280 mm
  • Max. height : 370 mm
  • Projection : 385 mm
  • Foot diameter: 126 mm
  • Floor protection: Felt bottom
  • Mains connection: EU/CH plug-in power supply unit
  • Cable length: 1.95 m
  • Weight: 2.0 kg
  • Colour: Matt platinum
  • Made in Germany
Available since June 2012
Item number 286239
Sales Unit 1 piece(s)
Illuminant LED
Changeable Bulb No
Watts 7
Warm White Yes
Cold White No
Dimmable No
For Digital Piano No
For Piano Yes
For Grand Piano No
Colour Silver
Finish Matt
Power Connection Power Adapter
Cable Length 1950
Reflector Width 280
Socket Size 126
Height max. 370
Wight 2
Charger No
3.290 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

4 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Perfekte Klavierleuchte
Dieter441 16.06.2013
Ich bin mit dieser Lampe perfekt zufrieden.

Das Licht ist sehr hell und angenehm, die Leuchtmittel werden nicht heiß (LED), die verschiedenen Verstellmöglichkeiten des Fußes sind einfach und sicher.

Außerdem sieht sie wunderschön schlicht aus.

Ich würde sie jederzeit wieder kaufen.

Allerdings bin ich mit dem Thomann-Kundenservice überhaupt nicht zufrieden.
Die Lieferung kam nach mehr als sechs Wochen ab Bestelldatum an, ich wurde immer nur vertröstet, wenn ich nach gefragt habe. Es kam nie eine offensive Nachricht, dass sich die Lieferung verzögert.

Das macht kein Spaß, v.a. Dingen wenn es sich um ein Geschenk handelt.
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
TR
Der Rolls-Royce unter der Pianolampen
The Raven 26.08.2019
Die Jahn steht auf unserem schwarzen Kawai CS-11 mit silbernen Beschlägen - dazu sieht das Nickel gebürstet echt toll aus. Verarbeitung ist makellos, alles aus Metall, und die Lichtfarbe ist wirklich sehr angenehm. Wie ein anderer Kollege schrieb, kann man sie auch als Ambiente-Leuchte einsetzen. Ausleuchtung ist sehr gut und gleichmäßig, hatte erst Bedenken da nur zwei kleine Lichtquellen drin sind, ist aber absolut unbegründet. Hat ihren Preis, der ist es aber definitiv wert!
quality
0
0
Report

Report