Hearsafe HS 15-2W

3

Professional 2 Way In-Ear Stereo Headphones

  • Especially suitable for Elacin earmolds
  • Dynamic
  • Closed
  • 119 dB SPL
  • Frequency range: 20 - 20,000 Hz
  • 32 Ohm
  • Stereo jack (3.5 mm)
  • Colour: Transparent
  • Incl. Storage bag and a cable clip
  • Especially suitable for bassists and drummers
Available since March 2011
Item number 261968
Sales Unit 1 piece(s)
Number of Ways 2
Removable Cable No
Ambience No
Colour Transparent
Bass Boost No
Midrange Boost No
HiFi No
Allround Yes
Application Allround
Number of Drivers 2
Cable Length 140
Impedance 32 Ohms
Sensitivity 119 dB
Earmold possible Elacin
Show more
6.099 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

3 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

Outside Noise Isolation

sound

comfort

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
zu schwache Mitten und Bässe für Keyboarder
Simsl 11.10.2021
Als Pianist und Keyboarder bin ich bisher erfolglos auf der Suche nach passenden Kopfhörern für meinen Elacin Gehörschutz. Bisher habe ich ausprobiert:
- "InEar SoundClip SC-ER-2"
- die hier bewerteten "Hearsafe HS 15-2W"
- "Hearsafe HS 15 Twin Transparent"
Die 2W klingen deutlich besser als SondClip und Twins, reichen mir im Mitten- und Bassbereich aber leider nicht aus, um damit in einer Standard Rock/Pop/Jazz-Formation zu bestehen. Klavier Sounds klingen unten blechern und auch Rhodes und Wurli-Sounds gehen fast vollständig unter, wo sie eigentlich schön knarzen und brummen sollten. Schade...
PS: Außengeräuschisolierung und Tragekomfort habe ich nur mit einem Stern bewertet, da sie mit den Elacin Stöpseln zusammenhängen und nicht mit den Kopfhörern.
sound
quality
comfort
Outside Noise Isolation
0
3
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
hält was es verspricht
GuitarMichi 16.03.2014
Vorteile:
- klarer Sound
- passt perfekt mit Elacin zusammen
- ausreichende Bässe

Nachteile:
- relativ Groß (ist aber m.M. nach nicht störend)
- hoher Preis (im vergleich zu den anderen Hearsafe HS-15 Version, diese haben jedoch einen katastrophalen Sound)

Alles in allem: ein super In-Ear Hörer für welche die schon Elacin-Otoplastiken besitzen.
sound
quality
comfort
Outside Noise Isolation
3
0
Report

Report