Black Swamp Percussion BSDD Damper for Snare Drum

8

Mute

  • For small drum or concert snare drum

Note: Delivered unsorted in varying colours/wood types, no selection possible.

Available since September 2010
Item number 251050
Sales Unit 1 piece(s)
322 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

8 Customer ratings

3.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

6 Reviews

G
Total Rip Off
Gog' 25.12.2021
This is TINY, I was expecting something that actually dampens my snare for £25, what I got was a tiny piece of cheap leather that flies off when I try to play. Buy something else or wait for this item to drop to £3.
quality
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
d
Unverschämt
drummer-1 05.06.2018
Eigentlich habe ich gute Erfahrungen mit dem Däpfer auf Orchester-Snares gemacht und habe mir so einen bestellt. Bin nun aber zutiefst enttäuscht. Diese Neuauflage ist nur noch aus Kunstleder mit einer Kunststoffunterseite, sodass der Däpfer nicht mal richtig auf der Snare aufliegt und auch noch dauernd rumrutscht. Ebenso ist die Verarbeitung grottig. Es wurde so viel Kleber verwendet, dass am Ansatz die Schnur fest geworden ist und so der Dämpfer vom Spannreifen in die Luft gehoben wird und nicht richtig aufliegen kann.
Ich kannte noch die alten däpfer aus beigem Echtleder, die toll waren. Aber anscheinend haben sie jetzt die Produktion geändert, aber den Preis trotzdem so unverschämt hoch gelassen, sodass ich den Däpfer definitiv nicht mehr weiterempfehlen kann. Auf jedenfall hab ich mir so einen selbst nachgebaut für noch nicht mal einen Euro und der ist deutlich besser als ein gekaufter.
quality
quality
4
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Zu viel Geld für das bissle Stoff
BrassPerc 12.08.2019
Für den Preis von 25€ hätte ich etwas mehr erwartet; hier zahlt man nur die Idee! Ein realistischer Preis wäre meiner Meinung nach einstellig. Zur Info die tatsächliche Grösse: knapp 10 cm lang und 2,5 cm breit. Ich probier's erst noch aus, aber der erste Eindruck war schon mal enttäuschend.
quality
quality
3
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Thierry89 30.05.2019
La fixation n'est pas très pratique, la stabilité non plus et, trop cher pour par rapport à ses concurrents.
quality
quality
0
0
Report

Report