Black Swamp Percussion AT 10 Triangle

2

Triangle

  • E-nickel plated steel
  • Rich and dynamic sound
  • Rich in overtones
  • Corrosion-resistant
Available since November 2009
Item number 236878
Sales Unit 1 piece(s)
Size 25 cm
Material Steel Nickel Plated
2.048 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

2 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Ergänzung der Farbpalette
Anonymous 13.07.2015
Ich habe die Black Swamp als Ergänzung meiner Triangelklangfarben ausprobiert und bin höchst zufrieden. Klarer, eigenständiger, aber dennoch modulationsfähiger Klang in allen Dynamikbereichen, der sich sehr gut ins Orchesterklangbild einfügt. Reagiert direkt bei allen möglichen Arten von Triangelschlägeln (Stahl, Edelstahl, Tubular etc.) Saubere Verarbeitung. Ich freue mich auf viele Einsätze des Instruments.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Leider Gut
Markus795 21.06.2014
Habe mehrere Triangeln getestet und diese finde ich im Sinfonieorchester im klassisch/romantischen Bereich durchsetzungs- und ausdrucksstark. Im Vergleich mit Kohlbergprodukten gutes Preis/Leistungsverhältniss. Prädikat für Laienorchester :empfehlenswert. Wenn noch eine Hülle dabei wäre, gäbe es auch für die Verarbeitung volle Punktzahl
sound
quality
0
0
Report

Report