Bach 341 Trombone 6-1/2A

6

Mouthpiece for trombone

  • Series 341
  • Wide shank
  • Cup diameter: 25.40 mm
  • Cup depth: medium deep
  • Bore: .276"
  • Backbore: 429
  • Silver-plated
Available since May 2006
Item number 191053
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium Deep
Cup Diameter in mm 25,40 mm
Finish Silver Plated
1.274 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

6 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

jp
mouthpiece
jan paasei 12.12.2017
the well known bach mouthpiece... fine quality and fits my lips best.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JZ
zum Bach 6-1/2A Mundstück:
Johannes Z. 06.05.2010
das Bach 6-1/2A Mundstück ist mit Sicherheit eines der gängigsten Mundstücke für eine Posaune mit weiter Bohrung. Ich habe dieses Mundstück standartmäßig bei meiner Bach Posaune mitgeliefert bekommen, und bin nach wie vor sehr überzeugt davon.

Ansprache, Klang (angenehm voll und warm, aber trotzdem klar) und Verarbeitung sind einwandfrei, die Lippen haben genug Möglichkeiten zu arbeiten, und somit sind sowohl hohe als auch tiefe Lagen problemlos spielbar.

Auch von meinem Lehrer, der selbst Berufsmusiker im symphonischen Bereich ist, wurde mir dieses Mundstück wärmstens ans Herz gelegt. Alles in allem bin ich also sehr zufrieden, und kann jedem dieses Mundstück zum Kauf empfehlen.
quality
response
sound
4
0
Report

Report