Afroton ABST 436 Bass Drum Stand

2

Bass Drum Stand

  • Size: Medium
  • Foldable
  • Material: Wood
  • Dimensions: 80 x 40 cm
Available since April 2009
Item number 226953
Sales Unit 1 piece(s)
Stand/Mount for: Bass Drum
959 kr
Including VAT; Excluding kr200 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

2 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
HK
Eine gute Lösung
Horst K. 323 20.01.2022
Normalerweise werden die Ständer für die Basstrommeln irgendwie selbst zusammengedengelt.
Dieser Ständer ist definitiv stabiler und standsicherer als alles, was ich bisher gesehen habe.
Für diesen Preis rentiert es sich auch gar nicht mehr selbst einen zu bauen.
Was das Scharnier betrifft bin ich mir nicht sicher, ob ich das richtig sehe, dass das ein Holzdübel ist. Das kann lange halten, muss aber nicht.
Womöglich ist der Dübel aber auch nur eine Abdeckung für einen Metallstift, dann wäre das absolut in Ordnung.
Da der Ständer aus Buche ist (an sich eine gute Entscheidung) ist er aber auch etwas schwerer.
Ich kann ihn nur empfehlen. Für Sangban und Kenkini auf jeden Fall. Für eine Dununba dürfte er zu schmal sein.
handling
stability
quality
1
0
Report

Report