ADJ 12P HEX IP

3

Universal Outdoor LED Spotlight

  • Wide radiating wash with homogeneous colour mixing
  • 63 Selectable internal colour macros
  • Double bracket for standing or hanging operation
  • Water-protected connection sockets with protective rubber caps
  • Flicker-free operation for film and video recordings
  • 5 Selectable dimmer curves
  • Pulse and strobe effects
  • Compatible with RDM

Technical specifications:

  • Light source: 12 x 12 Watt RGBAW UV LED
  • Beam angle: 30 degrees
  • Control: DMX (6 / 9 / 10 / 12 channels)
  • Freely adjustable colour intensity
  • Automated programs
  • Four-button display for configuring all functions
  • DMX input and output: XLR 3-pin
  • Current input and output: Power Twist TR1 IP65
  • Power supply: 100 - 240 V 50/60 Hz
  • Maximum power consumption: 105 W
  • Black diecast aluminium casing
  • Dimensions: 298 x 200 x 264 mm
  • Weight: 4.7 kg
Available since June 2018
Item number 441594
Sales Unit 1 piece(s)
Outdoor PAR Studio PAR
numbers of LED´s 12
power of the single LED 12 W
Colour Mixing RGBAWUV
LED Type x-in-1
Floor housing Yes
Fanless Yes
remote control not supported
wireless DMX No
Housing Colour Black
Construction Type Outdoor
Number of LEDs 12
Show more
5.222 kr
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

3 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

colour mix

illuminating power

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
b
Super Gerät.
benfaze 19.07.2019
Gute Verarbeitung. Sehr Massiv und stabil gebaut. Das Menü könnte ein klein wenig intuitiver gestaltet sein. Im Zweifelsfall nimmt man dann doch mal die Anleitung in die Hand.
Eine Pulverbeschichtung statt einer Lackierung wäre meiner Meinung nach noch wünschenswert. Denn bereits bei der ersten Benutzung auf rauem Untergrund verflüchtigt sich der Lack bereits minimal an den Füßen.
colour mix
illuminating power
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
RGB?
PhilippN 26.12.2019
also ich weiß nicht, was der Scheinwerfer macht...wenn ich per DMX reines rot ansteuere, kommt reines rot, bei den anderen Grundfarben ebenso. Bei allen Mischfarben mischt der Scheinwerfer gefühlt irgendwas zusammen mit den A, W und UV LEDs. Ich vermute um höhere Helligkeiten zu erreichen. Die reinen Grundfarben sind nämlich von der Helligkeit her vergleichbar mit einem Expolite TourLED 42CM (Branchenstandard und deutlich günstiger). Im Mischbetrieb habe ich jedenfalls bei identischen DMX-Werten (bezogen auf R/G/B) immer eine andere Farbe zu anderen Scheinwerfertypen erhalten. Keine Ahnung was ADJ da macht...mit so was kann ich jedefalls nicht arbeiten.
Die Verarbeitung ist übrigens tadellos, die seitlichen Anschlüsse ermöglichen kürzere Bügel und damit kompaktere Maße als bei anderen Modellen. Powercon True1 ist hier verbaut, was meiner Meinung nach auch der einzige sinnvolle Steckertyp in dieser Anwendung ist.
colour mix
illuminating power
quality
0
2
Report

Report